torsdag, september 23, 2010

Denna veckan har varit konstig. Den har gått jättesakta fram tills nu, sedan i tisdags har jag gått omkring och tänkt att "det är torsdag". Nu är det torsdag och jag det känns inte så. Måndags, jag kommer knappt ihåg något av måndagen. Den känns väldigt fjärran. Tisdagen minns jag mest som en onsdag där jag ständigt blev påmind om att det faktiskt bara var tisdag, det bästa den dagen var keramiken och att vi pratade feng shui på personlig utveckling. Igår tror jag inte jag vaknade ordentligt alls. Försov mig, vaknade vid tio efter att ha drömt en underbar men konstig dröm. Jag fick barn, har aldrig någonsin känt så starka känslor i en dröm innan. Han var verkligen det finaste jag någonsin sett. Vilket blev konstigt när jag vaknade och han inte fanns längre. Även om jag gick omkring som i ett moln så fick jag ändå gjort en hel del igår. Yoga blev det på kvällen och det tänker jag definitivt fortsätta med varje onsdag. Ikväll ska jag jympa igen och det känns bra att ha kommit igång lite med träningen igen. Nu har jag köpt mitt friskiskort så nu måste jag gå. Det blir minst två gånger i veckan iallafall, tre dom dagar jag stannar här på fredagar eller inte måste vara nere i stan så tidigt. Alldeles precis nu var det brandövning. Blev nästan döv när jag klev ut i korridoren. Inte så spännande utan ganska mycket som det alltid varit. Det tjuter och blinkar och man går ut och ställer sig på en stor gräsplan där man blir inräknad så att dom vet att man lever och sedan kan man gå tillbaka och göra det man gjorde innan larmet gick. Helt ointressant information egentligen så varför sitter jag och maler på om det? Mitt ansikte är invaderat av finnar. Det är hemskt. Jag råkade dra ner min ventil från taket när jag skulle se om man kunde få den att låta mindre så det blev bara ett öppet hål i taket som susar jätte mycket. Jag tryckte upp en raggsocka där och nu låter det inget alls. Funderar på att ha det så istället för att säga till vaktmästaren nu med en gång får då sätter han ju bara upp ventilgrejen igen och då kommer det låta massa igen. Raggsockan fungerar utmärkt sålänge man inte tänkte på hur det ser ut att ha den uppstoppad i ett hål i taket. Nu börjar jag snart så nu måste jag sluta skriva. Vi får efterrätt idag. Blåbärspaj står det, hoppas den är god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar