onsdag, augusti 11, 2010

Var faktiskt nere i Ullared idag och shoppade på Gekås med min kära mormor. Det var mest inför flytten så jag inhandlade növändiga saker såsom tvättmedel, pennor, sudd och strumpor. Fick även med mig dessa enbart för att jag verkligen inte kunde låta bli:



Hade nog kunnat ta en storlek mindre på kalsongerna märkte jag, kanske behöver fylla ut dom med något i vilket fall som helst. Hahaha! Köpte även en klänning men den fick inte vara med på bild. Hittade en himla söt tavla som gjorde mig glad samt Kill Bill 1 & 2 som också fick följa med hem fastän det inte tillhörde det "nödvändiga". Även om jag köpte lite onödvändiga saker denna gången så var detta antagligen billigaste turen dit ner på länge. Blev riktigt förvånad när jag skulle betala. Inte för att jag klagar eller så men det är inte riktigt likt mig. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar