tisdag, augusti 10, 2010

Jag gillar igår.

-------------------------------------------------------------------------------

Hann ta en liten sväng inne i stan idag innan jag pendlade hem. Hittade två böcker för bara 25:- styck iår igen samt skickade vykort med postens sån där takortgrejjs. Nu glömde jag nästan nämna tablettaskarna också och det hade inte varit rättvist, vi fick även tablettaskar och goda karameller i stena lines tält. Jag skulle vilja ta mig dit någon dag och köra lite kollektivpicknick på den stora lappfilten men vi får se hur det blir med det. Har forslat hem mitt vin med hjälp av en cykel och bokat morgondagen som ska spenderas på Gekås i Ullared. Alltid trevligt. Ska se till att inte svimma denna gången bara :)

Har jag nämnt att jag älskar musik? Mitt liv hade varit så otroligt tråkigt om musik inte funnits. Det hade antagligen varit ännu värre om NI inte hade funnits så lova mig att aldrig någonsin försvinna.


Är det någon som har förslag på hur jag ska lösa det där med att svara på kommentarer? för jag har inte riktigt fattat hur jag ska göra det än ^^ Iallafall min kära fru så flyttar jag till Färgelanda. Men det är bara för en termin så du kommer vara borta längre än mig. Jag saknar dig btw!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar