måndag, augusti 30, 2010

Såg era kommentarer om rummet nu och tack :D Fått upp ännu fler saker nu så jag börjar nästan känna mig helt som hemma! Ni får komma upp och hälsa på någon gång, fullt med sköna människor så det hade inte blivit sämre med er här också <3


Idag har jag haft min första riktiga skoldag på jag vet inte hur länge men lång tid är det. Den var faktiskt inte så himla smärtsam men jag kan ju säga att jag kände mig vääääldigt seg i huvudet när jag satt på körkortsteorin. Det är en kvällslektion så den började 18.00 och slutade 19.20 ungefär. Vid den tiden hade jag haft lektioner ganska konstant sedan 10.00 och min hjärna är inte helt van vid att behöva arbeta så mycket som den gjort idag. Egentligen så förstår jag inte riktigt varför jag inte sover nu utan ligger här och skriver. Ganska puckat av mig faktiskt. Så jag ska antagligen ta och sova så att jag iallafall får sova sju timmar innan jag måste gå upp! Natti :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar