tisdag, augusti 31, 2010

Första dagen med personlig utveckling idag, vi gjorde en ganska rolig skrivövning där man skulle stå och skaka hela kroppen (alla såg sjukt roliga ut och vi höll på att dö av skratt) och när läraren sa till skulle vi sätta oss ner och skriva konstant i fem minuter. Vi fick inte lyfta pennan och inte sluta skriva oavsett om vi inte kom på något att skriva om. Så kom man inte på något att skriva blev det ganska jobbigt och då fick man sitta och skriva random ord eller ett och samma ord tills dess att man kom på något att skriva. Nu efter första lektionen ser jag verkligen fram emot att ha personlig utveckling, det känns som om jag kan lära mig en hel del saker och som att det kommer bli otroligt roligt på vägen. Det känns flummigt och det känns bra och det känns ännu bättre att få ett avbrott bland all svenska, engelska, matte, psykologi, körkortsteori och rättskunskap jag ska läsa. Tycker om såna där lektioner där hjärnan faktiskt inte bhöver vara helt med hela tiden. Det är NAJS!

Vi hade också en fototävling där vi skulle "lära känna Färgelanda" genom att gå runt i "stan" och ta kort på olika platser! Jag ska lämna in bilderna imorgon och hoppas på att vi vinner :D

Tittade på en kass film idag igen, dragon tiger gate tror jag den hette... massa kineser som slogs och grejer. om inte annat så skrattade vi en del!

Bra dag idag helt enkelt. Hoppas på att imorgon blir lika bra eller bättre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar