onsdag, juli 14, 2010

Nu tänkte jag berätta om hur det är att bygga en scen, vakta kändisar och därefter riva scenen igen.

Det tog oss fem timmar att bygga men bara tre att riva. Man var lite lagom nervös när man bar omkring på lampor för 50 000:- men det gick ju bra. Gummimattor, ännu fler lampor, ställningar och en hel del tunga lådor var trevligt att köra omkring på och packa upp. Melissa Horns, Winnerbäcks och deras bands instrument var ännu mer party att bära omkring på kan jag meddela. Kände mig väldigt viktig där ett tag när jag fick stå backstage och vakta så att inga obehöriga skulle springa omkring där. Nästan lika viktig som jag kände mig när jag fick stå framför scenen och hålla koll på publiken. Tyvärr så missade jag nästan hela spelningen men jobbar man så jobbar man.





Det var en upplevelse iallafall, jag skulle gärna göra om det :D
Fett party, pengar och snygga killar. Kan det bli så mycket bättre? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar