söndag, april 18, 2010

Mjo, vi var och handlade eftersom vi ville äta hamburgare men inte hade varken bröd eller burgare hemma. Det hade antagligen gått snabbare om jag inte glömt av att det var söndag och att det är söndagstrafik på söndagar vilket gör att tågen bara går en gång i timman, Självklart gick vi ner till stationen för att ta ett av tågen som inte går när det är söndagstrafik så vi fick sitta och vänta. Då hann Willys stänga så det blev till att handla på Maxi. På Maxi säljer dom billiga filmer och dessutom så säljs alla bullar för halva priset efter klockan åtta vilket resulterade i att det inte alls gick på bara 200:- som vi räknat med utan 500:-. Jag kom dock hem med sex stycken nya filmer. (igen) Tre dåliga, en halvdålig och två bra. Det var nästan så att bror hade hunnit svälta när vi kommit hela vägen tillbaka hem. Hamburgaren var god i alla fall. & gigantisk. Fattar inte hur både nörden och bror fick i sig två när jag blev mätt på en halv o.o

Måste bara lägga till att den såg mycket finare ut från min sida ^^


Dagens FAIL:
Nörden hittar en bit sallad på en tallrik efter att vi käkat våra superstora hamburgare, jag frågar honom varför jag tycker om honom. Han tar upp salladen och tar ett bett, jag frågar igen. Han spottar ut salladensbiten så att det flyger över halva bordet och säger: Fan, det var ju sallad! Jag,- jag fattar verkligen inte varför jag tycker om dig!

Min rumpa har blivit fett misshandlad idag, lite mer än resten av hela mig villsäga. Kanske inte mer än mitt vänstra knä nu när jag tänker efter men iallafall. När jag stod och torkade av bänken så hittar han en tårtspade som han får för sig att spanka mig (eller som han säger, High fivea min rumpa.) med vilket han också gör så att halva den där spaden går av. Härligt!

Annars har det varit ganska mysigt idag... Dock förlorade GAIS och det var ju inte helt kul. Tur att jag inte följde med på matchen vilket jag tänkt göra från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar