tisdag, april 20, 2010

Jag vet inte riktigt om jag är så bra på det där med frukost...
Måste nog öva tror jag. Igår tillexempel bestod min frukost av resten av mitt lösgodis från i söndags när det var meningen att jag och nörden skulle tjocka oss fast vi inte orkade det efter våra giganstiska hamburgare. Plus en vaniljbulle. Vaniljbullar är goda.
Idag orkade jag tro det eller ej masa mig ner till köket för att fixa något att äta & vad blir det? Jo, Risalamalta, ungefär. Risgrynsgröt, kanel, apelsin och massa grädde. Jag kunde kanske skippat grädden, den var ändå bara där för att det skulle se mumsigt ut. Typiskt mig. Jag har iallafall kommit fram till att jag tycker väldigt mycket om kanel. Det kan vara för att kanel smakar jul och jag älskar jul. Men vem vet?

Ibland kan jag faktiskt lyckas med frukosten måste jag väl ändå erkänna. Som när vi hade keso hemma och jag kunde göra knäckebrödsmackor med keso och avokado. Det måste väl vara en ganska bra frukost ändå?

Nu när jag ätit upp min risalamaltagrej ska jag nog kila ut och stå på händerna lite. Det har jag inte gjort sedan i fredags. Har inte riktigt vågat efter jag svimmade. Att jag stod på händer var iofs inte anledningen så varför inte? Måste öva om jag ska lära mig!

:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar