tisdag, april 13, 2010

Här sitter jag med resten av min ljuvliga Phish Food efter att ha failat att sova till klockan två.
Jag vaknade och somnade om en miljard gånger men när jag tittade på klockan var den ändå inte två. Så vid halv tolv gav jag upp och tittade på dumbo. Väldigt gullig film det där.
Har även diskat Saras disk och funderar på att bädda hennes säng.
Visst får ni lust att bjuda hem mig?
Jag har även lite lite lust att dansa omkring naken här både för att shocka grannarna och för att det är en väldigt partyig låt på just nu som får mig att vilja shejka loss och sjunga högt!
skulle också kunna dra ner till deras gym och testa den nya maskinen lite. Frågan är bara om jag borde det eftersom jag ska spinna med pappa sedan och varför dubbelanstränga sig? Kommer antagligen vara helt död i vilket fall. Dessutom så har jag bara en klänning förutom jeansen och då hade jag fått träna i den och det hade varit mer pinsamt än att dansa naken så nääe, Fucking åmål blir det nog istället! Det var så länge sedan.

See ya tonight. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar