torsdag, april 08, 2010

åhoy åhoy!
Är det okej att äta en jättebit tårta till frukost tillsammans med en halvliter "nypressad" juice? Det gjorde jag iallafall. Jag hittar inte min mobil och är fast i Västerlanda. Förlåt Nea! Det är väldigt tyst här. Igår var vi i Ullared och shoppade på Gekås. Jag införskaffade mig 47 artiklar enligt kvittot. Känner mig faktiskt ovanligt nöjd med sakerna också. För första gången tror jag faktiskt att jag hittade allt jag skulle & självklart lite till.
Alldeles snart blir jag gammal också, så gammal så att jag får handla på systemet helt själv. LÄSKIGT! En enstaka helg kvar som nittonåring. En helg och sedan aldrig mer. Oj, jag har aldrig riktigt tänkt på det så. Min sista helg som tonåring. Är jag vuxen sedan då? Fuck.. som inte alls känner mig klar med att vara barn. Eller, ungdom kanske, för barn har jag väl inte varit på ett tag det heller.

Promenad till västersjön och tillbaka i snigeltakt. Mest på grund av att robin fick skoskav.

Sedan vill jag bara påpeka att Pirates of the Caribbean 3 antagligen har den bästa öppningsscenen ever! Eller iallafall som jag sett hittills. Sjukt bra!



Låten ger mig dessutom gåshud över hela kroppen. Ruskigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar