torsdag, mars 11, 2010

Vem bestämde att man måste veta vad man känner?
Jag vill bara vara glad, finns det en möjlighet till det eller måste jag alltid tänka?
Måste det spela någon som helst roll? Kan jag få älska alla?
Okej, jag vet vad jag känner. Vad jag inte vet är om jag borde känna som jag gör. Antagligen borde jag inte det och antagligen borde jag hindra mig själv redan nu. Det är dock inget jag vill göra. Är det inte en självklarhet att dina känslor också spelar roll? Dom påverkar inte hur jag känner, däremot kan dom påverka hur jag tänker.
Mina känslor är fucked up för tillfället. Känner mig glad, förvirrad och fridfull på samma gång, inte glad som jag varit den senaste tiden heller utan mer glad med fötterna på jorden. Eller, iallafall så nära jorden mina fötter kan komma. Känns nästan som om mitt lilla moln är tillbaka, det där känslorna håller sig för att sväva med mig omkring och alltid vara jättenära om dom skulle behövas.

Vackra rader i vackra låtar.

There is nothing like you when you're gone.

En liten pojke i för stora skor säger, jag ska nog lyckas.

I was born to start a revolution.

Jag hade hoppats på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar