måndag, mars 15, 2010

kakgalen.

Pannkaka. Kladdkakekaka. Chokladkaka.

Har ni testat ballerinas kladdkakekakor? Sjukt goda, man duppar dom i mjölk så dom blir mjuka och mumsiga :3 Ja, jag vet att det står duppar och inte doppar. Det är för att det är femtio gånger coolare att duppa, minst.


just nu känner jag väldigt mycket för att få lite ordning på mitt liv.
mer veta och mindre tro. struktur. antar att jag kommer få vänta med det till hösten då jag förhoppningsvis pluggar. ja, ni ser ju. jag har ingen som helst aning om vart mitt liv är påväg.
har jag någonsin haft det förresten? anyway. en sak jag vet är att jag inte kommer fastna på posten föralltid. det är positivt. jag skrev aldrig det där inlägget jag tänkt skriva. det förra tisdagen när jag var glad och tillfreds och blev fri eller fick iallafall känslan av frihet. kanske dags att lägga in en liten text om det.


Nu ska jag fortsätta prata med Mr No ett tag till och sedan nana :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar