söndag, mars 21, 2010

Min helg har varit bra. Härlig. Fredagen gick snabbt, upp tidigt tidigt igår för att åka till Lich och min älskade mussla. Vi käkade en av hennes favoriträtter och sedan bar det av till stallet och pollarna. Roligt ord förövrigt. Där tog vi iallafall ut lady och jag hoppade smidigt upp. Kände mig som en riktig nybörjare när Nina ledde henne. Haha men det var mysigt, dock hade idioterna till grannar bestämt sig för att man inte fick rida i förbi deras hus längre så vi fick ta en annan väg vilket var ganska kul med tanke på all snö. (det slutade med att vi fick vända och gå runt allting för att komma till vägen vi skulle till.) När vi väl hade kommit dit vi skulle iallafall så stötte vi på massa älgar och rådjur. Lite spännande sådär. Vi överlevde iallafall och kom hem helskinnade. Då blev det till att laga mat igen, fett god mat. Kyckling, currysås och wokgrönsaker. MUMS! Våldgästade även hennes badkar medan hon pratade med Johan. Mysigt mysigt säger jag bara. Saknar vårt badkar.
Vi gick och la oss rätt tidigt, jag skulle ju ändå upp bajstidigt idag också för att gå på bio med Sara klockan två. Det failade för jag hörde inte ens mobilen när den ringde så jag vaknade inte förän vid elva första gången, andra gången vaknade jag vid två. Då hade jag drömt klart min helt konstiga dröm om Jesus. Han var snygg. Aja, det var inte det jag ville säga. Har iallafall mest slappat hela dagen idag. Slappat och åkt tåg. När jag kom hem så kom min kära bror och gav mig denna;

Erkänn häftigt? den satt uppe på hans skola. På den står det såhär:

BAL TIDER
Fotostudion Göteborg
erbjuder håruppsättning,
makeup och fotografering
inför studentbalen.

Pris 2.500:-

Kontakta erika:
0738214692
ejanson@hotmail.com


Min sötsara har alltså hamnat på ett reklamblad som sitter uppe på minst en av skolorna i göteborg. Helt utan att veta om det ^^ Kul att bror såg det!

Nu är det dags för one piece och min underbara säng. Söta drömmar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar