tisdag, mars 23, 2010

- inlägg nummer 233.

Idag fyller min blogg 1 år. Snacka om att tiden gått fort. Inte för att saker och ting inte har ändrats, för det har dom verkligen gjort sedan jag började skriva här, men det känns fortfarande som om jag nyss börjat blogga. Inläggen har väl ändrats en hel del under årets gång också. Eller, när jag tänker efter så har det nog varit blandat hela tiden. Händelser, poesi, tankar och ibland bara massa text, ord som vill ut. Jag tycker om att skriva här. Jag får ut mycket mer av det än vad jag trodde jag skulle få. När jag var liten och alla skrev dagbok var jag en utav dom få som inte gjorde det. Har aldrig tyckt att skriva är min grej. Tror inte det var förän jag var i Thailand jag upptäckte att jag faktiskt blev lättad av att skriva ner saker och ting. Antar att jag har Linus att tacka för den upptäckten. Som så mycket annat. Tack :)
Lite synd att jag inte sparat bilder från mina tidigare layouts, då hade jag kunnat lägga in dom och visa hur den ändrats utseendemässigt. Ska tänka på det till nästa år ^^

iallafall:

Grattis Bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar