fredag, mars 26, 2010

Ajdå. Detta känns inte bra, inte bra alls.
Jag måste göra något. snart. nu. fan.


om mänskligheten:
hur dum och naiv får man lov att vara? jag ska sluta tro på människan. om jag slutar hoppas på att det faktiskt finns folk som är goda och ärliga så kanske jag också slutar bli så besviken varje gång det visar sig att människor mest bara är onda. hur blev världen så fel? måste det verkligen vara såhär illa? idiotiska, helt jävla fucked upp varelser är vad vi är. jag skäms nästan över att jag är en. en som är som alla andra. önskar, drömmer, tänker men inte fan händer ett jävla skit. jag borde göra något. vi borde göra något. men jag är för jävla egoistisk och för jävla lat och för jävla allting. USCH!

verkligheten är hemsk.

fuck this. jag ska bli rik och oegoistisk!
jag ska göra saker för andras skull. jag ska hitta något att kämpa för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar