fredag, november 20, 2009

Om livet vore en saga, hade det fått ett lyckligt slut?
Skulle jag vara en prinsessa som tillslut fått min prins för att sedan leva lycklig i alla mina dagar? Min saga, mitt liv. Jag är författaren men inte ens författaren vet vad som kommer hända. hittills har det varit en ganska trist saga.
Inget som skulle skilja sig från mängden, ingen magi, inga mirakel.

Jämnför man mitt liv med ditt skulle det se väldigt grått och lagom ut. Ändå känns det ibland som om jag vart med om väldigt mycket för att vara så ung som jag är. Men det kanske bara är så det känns. Varje ny person man träffar, varje person man ser, varje dag har ett eget liv. Egna erfarenheter och en egen bakgrund. Jag undrar ibland var jag skulle hamna om man skulle placera folk i olika grupper efter vad dom varit med om. Vad är egentligen normalt för en 19 åring att ha gått igenom?

Ännu en gång. Massa frågor men inga svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar