söndag, november 01, 2009

Jag är så trött. Så otroligt trött. Nu sitter jag hemma hos mamma som jag har saknat som en galning och har min dator som jag har saknat lite mindre än en galning så för tillfället känns det bra. Det var fest igår. Inflytt/Halloween och jag har nu bekräftat att jag inte borde ha fester för jag springer bara omkring och vet inte vad jag håller på med tills dess att jag blir så trött så jag somnar. Men det blev kul iallafall! Fick träffat alla mina underbara vänner igen. Men till nästa gång (för jag har bara bekräftat faktum men jag kommer inte ge upp för det ;) så ska jag definitivt stänga av övervåningen och skaffa fler stolar samt musik i närheten av ett öppet område så att man kan dansa. möjligtvis en gästlista också så iditer som vissa är inte kommer in. Inte ens om det råkar vara dom som fixat drickat. BLÄ!

Näe, nu kanske man ska ta och sova? men innan dess så ska jag plocka ihop några prylar jag vill ha med mig härifrån imorn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar