lördag, september 05, 2009

Update!

Hej!

Jo, jag upptäckte att jag inte skrivit något på en hel vecka så jag skrev ner allt jag gjort sedan senast och la in det på rätt dagar. Därav är det inte skrivet på riktigt samma sätt som jag brukar skriva (?) Jag övervägde att ha allt i ett inlägg med det skulle bli så långt och det är mycket roligare med flera så det fick bli ett per dag. Inte så mycket tankar. Mest bara rakt av vad jag har gjort.
Men imorn tror jag att jag ska skriva lite annat, har haft en hel del tankar som jag velat skriva ner men som jag aldrig riktigt fått tid till. Känns skönt att jag fått tillbaka lite av min inspiration nu igen iallafall. Hittade ett nytt sätt att fördriva tiden på som jag ska börja med så fort jag får lite tid över. Kanske kan ta kort på mina "verk" efteråt och visa om jag nu blir såpass nöjd med dom att jag vågar visa upp dom. Haha vi får se iallafall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar