torsdag, juni 18, 2009

Sommar, sommar, sommar!

Nu har jag fyra veckor framför mig som är helt fullknökade med saker att göra. Saker jag egentligen inte ens har råd med så jag hoppas verkligen på ett jobb efter denna månaden!

Lördagen den 20 - Måndagen den 29, Taizé
Tisdagen den 30 - Söndagen den 5, Arvika
Måndagen den 6 - Söndagen den 11, Hultsfred
Preliminärt 13 - 16?, Maccans lekdagar
Lördagen den 18 - Söndagen den 19, Midsommarfirande med släkten i herrljunga. (ja vi är medvetna om att det är en månad försent!)

Sedan har mamma semester och massa småsaker händer väl som vanligt (:
Nu är det bara att sätta igång att packa och hoppas på fint väder.
hahaha dagarna jag är hemma mellan rundorna blir det till att tvätta som en galning och förhoppningsvis hinna få allt att bli torrt tills det bär av igen x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar