onsdag, juni 17, 2009

Lost in time.

M & M men inte det ni tänker på.

Jävlar vad tiden har gått fort det senaste, helt plötsligt så var det bara sommar! Tänk då att det snart är höst igen.. Snart är det dags att börja göra saker. Jobbigt O.o Jag har funderat lite, pratat med Sara och kommit fram till att jag ska söka jobb nu och om det blir så att jag kanske kan ha sådan tur att jag får ett så kommer jag jobba i ett år innan jag börjar plugga. Det känns lite som om jag skullebehöva en aning mer motivering än vad jag har nu för jag skulle lyckas med pluggandet. Dessutom så skulle det kännas grymt bra med ett jobb, tjäna lite egna pengar osv. Det hade vart fett nice. Frågan är då bara vad jag ska jobba med. Får söka till allt jag hittar och sedan se var jag hamnar. Japp, då säger vi så!

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar