fredag, maj 29, 2009

Fredag.

Vaknade vid tre (:S) vilket betydde att jag missat munkebäcks student som jag hade planerat att gå på. Fast om jag hade kommit upp så hade jag antagligen varit död resten av dagen så det var lika bra att jag fick sova ut. Vid fyra åkte jag in till stan för att möta Sara och Jenny. Vi drog till Liseberg för atty åka lite innan Miss Li. Jag och Jenny började med höjdskräcken och sedan åkte vi uppswinget alla tre, shit vad den är skön! Det blev tyvärr ingen av dom nya men vi hann med spinrock sedan träffade vi Jessica och Jane (Jennys väninnor) och Nina ringde och sa att hon och Louice var där så vi fick gå och möta dom. Precis när dom äntligen kommit in ringer blondie och säger att dom är där om tjugo minuter, Det är inte mycket man hinner göra på bara tjugo minuter så vi bestämde oss för att stanna vid ingången och vänta på dom.
Miss Li var grym! Första gången jag filmade med min kamera och det blev väl inte bäst x)
dessutom blev jag knuffad och grejer så det var väl inte jättelätt att filma men jag gjorde ett försök!


Efter Miss Li vandrade vi bort för att gå gasten som Jenny tjatat om hela dagen. Jag, Jenny, Loucie och Nina var modiga och gick in men det var inte så himla läskigt med tanke på att jag hade Jenny bakom mig som skrattade och snackade om hur snygga killarna som försökte skrämma oss var. När vi kom ut var alla andra spårlöst försvunna med våra saker och allt men som tur var så hade jag mobilen i fickan så jag ringde Blondie och hon berättade att dom var i kön till balder så vi kilade dit. Efter vi hade åkt srängde parken och det var dags att åka hem.
Jag och Sara kom på att vi inte hade badat än och låg en hel månad efter med tanke på att man ska bada 1 maj och inte sista så vi tänkte att vi skulle ta oss ett nattdopp när vi kommit hem.
Så efter bussresan och bilandet hem till Sara så kilade vi bara in och hämtade handdukar och sedan traskade vi upp till tjärnsa genom natten i den mörka skogen och rev upp halva benen på alla kvistar som låg där. Men vi fick iallafall badat tillslut och vid ett tiden var jag hemma och kunde käka middag. Det blev grillad kyckling och sallad som jag hittade i kylskåpet, mums!
Därefter var det dags att sova eftersom det inte finns så himla mycket mer att göra hemma hos mamma mitt i natten utan dator x)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar