lördag, maj 09, 2009

Sockerkick

är vad jag verkligen skulle behöva nu.

- Ja, det finns ju det vanliga. Blommor, choklad, löften du inte tänker hålla...


BLÄ, nu har jag ätit fyra minipannkakor (sizen större än plättar men mindre än pannkakor)
och är nästan spyfärdig. Jag tror att det är något fel på mig. Eller något måste det vara för jag är världens matvrak i vanliga fall! nu är det typ tio pannkakor kvar som jag inte orkar. Hoppas verkligen att någon äter upp dom.

I've forgot of what it feels like, to feel normal, to be normal.

Mjo nu har jag hållt på med detta inlägget sedan inatt.. sjuk eller vad?
Jag behöver ringa mormor för hjälp med min stickning. Kanske borde ta och göra det snart?
jag var påväg förut men hittade inte telefonen. Jobbigt läge när man är så lat som jag.

Det blev ännu ett slappt inlägg. Grattis!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar