söndag, april 26, 2009

nu igen.

- Betyder jag verkligen ingenting för dig längre?

Varför sårar det mig? Varför måste jag vara så godhjärtad? Varför förlåter jag det som inte borde förlåtas? Varför kan jag inte få bli arg? Jag blir inte arg, bara sårad och ledsen. Jag trodde jag hade kommit över dom här känslorna, att jag kunde glömma och gå vidare. Men i perioder kommer du hela tiden tillbaka till mig. Jag vet inte varför jag känner som jag gör. Jag antar att jag är besviken på dig. Jag trodde att det som har varit har betytt något för dig. Precis som det gjort för mig. Du förändrade mitt liv. Var jag naiv som hoppades på att jag när det tog slut skulle vara mer än någon som "lika gärna kan gå och hänga sig"?

JAG MÅSTE AV MOTORVÄGEN innan jag krockar och det är nu!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar