fredag, april 24, 2009

Hemlängtan.

- Så att när du ligger där i din säng om tjugo år och inte kan sova
vänder du dig till din partner och frågar;
Älskling, kommer du ihåg den unge mannen
som klädde av sig naken, smörjde in sig i olja
och åkte kana över scenen?

Jag åker ifrån en "fest" kvart i tolv för att jag vill hem och sova, fast det kanske inte är sova jag vill. Det spelar
ändå inte så stor roll. Bara jag är hemma. Det är så det känns nu. Jag får abstinens efter mina föräldrar och jag
skulle nästa inte göra något hellre just nu än att bara ha en mysig hemmakväll och prata och ta det lugnt.
Är det sjukt?
Jag vill bara säga att Mamma och Pappa, jag älskar er! Ni är dom bästa föräldrarna i världen.
Tack för att ni finns <3



1 kommentar:

  1. Jag älskar dig med hjärtat !
    Du vet att jag alltid fins här och lysnar på dig om du behöver prata mad någon.
    Älskar dig så mycket !
    Din Mamma

    SvaraRadera