söndag, april 12, 2009

After all, this is a monstermovie.

19 år idag och ja, det känns precis som alla andra födelsedagar.
Detta året har jag fått precis allt jag önskat mig och ändå har jag inte fått allt!
Kängor av mina underbara vänner, Min bok och en penna av Sara, som förövrigt också är en av mina underbara vänner, Presentkort på IKEA, Pengar, en Symaskin och en Kamera.
Hampus har sin present kvar och han har sagt att det är något jättehäftigt ^^
Ni har verkligen prickat in mig iår. Det kanske fattades lite Disneyfilmer och Badankor, men det kan jag ju vänta med fram till julafton. (vad bortskämd jag låter)
Det har vart en bra dag med misslyckad sockerkaka och en klagande mormor.
Jag har promenerat i fint väder, fått skoskav, träffat er som betyder mest för mig.
Men jag har ganska svårt att tänka mig att jag är 20 om ett år, om elva är jag 30 och innan jag blir 30 ska jag ha barn, ett eget hem, jobb och ett liv. Jag borde nog kanske börja skynda mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar