onsdag, mars 25, 2009

solsken och baguett

KNARK
Årets första strawberry white i solskenet.
domedag idag i skolan där mattelektionen och baguettfikan med Therese var dom klara höjdpunkterna. det är meningen att jag ska må bra nu va? mår jag bra? jag vet inte. jag vet bara att det är bättre än vad det har varit och att det faktiskt känns som om det går framåt. Jag har hopp, något jag länge saknat. Man vad ska jag göra egentligen? Vart ska jag ta vägen mitt bland allas synpunkter och åsikter? Jag bara står där som ett fån i mitten och försöker lyssna på alla för att komma fram till vad jag vill och vad som blir bäst för MIG.

- det är inte grafittin som kostar pengar, det är borttagningen.

Varför kan man förresten inte sätta in en annan tidpunkt på inläggen än just nu? jag skriver ju liksom in saker jag skrivit under dagen fast nu och det stör mig lite att det står att jag skrev allt nu då... men jag får väl leva med det.

- nu, tre dagar senare sitter jag här igen och skriver om min vinst. då upptacker jag att det faktiskt går att skriva när man vil att inlägget ska vara inlagt, NICE säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar