tisdag, mars 24, 2009

Förvirring och Panik

Shit shit shit, Linus ringde Hampus och undrade om han kunde komma hit.
FY FAN VILKEN MARDRÖM!!
Jag har ingen aning om vad jag skulle ta mig till om jag skulle stöta på honom.
jag vet inte hur det skulle kännas, vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen. hjälp!

Nu är krisen över. - 17:42
som tur är, pappa körde in hampus och dom andra till kungsbacka så han åker dit och är med dom istället. trodde nästan jag skulle dö där ett tag! jag skulle nog kanske klara av att se honom på stan eller något i den stilen, men fan inte ha honom här hemma hos mig. PANIK

Ringde bror och gissa vem som svarar? BLÄ, han vägrade dessutom ge telefonen till Hampus. Jag mår illa.

nu drar jag in till stan för att gå på bio med sötsara iallafall, omtumlande dag dehär.
tänka på annat en stund.

1 kommentar: