måndag, mars 23, 2009

ännu ett förvånande drag.

Jag trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, förstår inte riktigt poängen med dom och alla verkar så otroligt komplicerade! Jag har ju mitt block så varför ska jag skriva här, lägga ut mitt liv och mina innersta tankar för hela världen att läsa?
Jag bestämde mig iallafall för att ge det en chans. För att skriva är trots allt så befriande. Att ibland bara få tömma hjärnan på alla ord, alla tankar som virvlar omkring där inne. Det känns bra. Men där ställer jag nästa fråga till mig själv, Vem i hela världen skulle vilja läsa mina tankar och ord? Nu när jag lägger upp det här så har ni allihopa iallafall ett val, en chans till att läsa om ni skulle få för er något så konstigt ;)
Ni kanske inte kommer förstå, ni kommer kanske tycka att det jag skriver är helt vrickat, ni kanske kommer känna igen er själva eller kanske finner ni något i mina tankar som är värt att läsa. Jag vet inte, jag skriver inte för den sakens skull iallafall. Jag skriver för MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar