lördag, april 06, 2013

600

Idag fyller E år. 25 år! Halvvägs till 50 som han har gått omkring och sagt hela dagen. Han har gått och fundilerat och fifflat med planer sedan två veckor tillbaka. Vi bestämde nämligen att vi skulle fira hans och en liten del av min födelsedag idag. Det visade sig att han hade planerat världens middag på Strand i Mora. Så, jag blev tvingad till trerätters och två "after dinner drinks". Det känns fortfarande som att jag ska spricka. Ska visa vad jag åt! Nästa lördag ska vi dit igen, fast då ska halva klassen med också. Det kommer bli så kul. En sista utekväll med klassisarna innan vi går ut på LIA.

All fancy in our jeans.
Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Rödingfilè
Kristofer fick fyrverkeri i sitt saffranspäron!
Jag körde på bananasplit!
Kan knappast bryta en tradition. Klart vi ska ha en Irish på maten.
Jag provade "Kir Royal" champagne och grejer. Firar man så firar man!
Herr Engman körde på glassdrink. Himla spännande blandning med kokos och cola. Förvånansvärt god.
 Därefter tog vi sista bussen tillbaka hem, av någon konstig anledning kände jag mig mycket mer stabil på hemvägen än på ditvägen? Nu har jag nog skrivit klart. Behöver faktiskt kissa. Jag tror faktiskt att han tyckte det var en helt okej dag att bli halvvägs till 50 år gammal på. Även om det var han som fick betala hela kalaset. Hehe.

God natt! 


J.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar