fredag, mars 22, 2013

598

Måste visa vad jag fick i mina goodiebags från Simplus! Helt klart värt att få massa fina produkter efter att ha gjort ett så roligt jobb.

Inte bara EN utan TVÅ!
Allting uppackat!

 Här kommer closeups på mina favoritsaker!

Aloevera ansiktsmask, provade den idag och blev helt knallröd. Aktiv minst sagt!




Två olika linement, dessa kommer jag använda när jag masserar hemma. Superbra!
Fina natursalvor.
Koppor! Bästa överraskningen. :D
 "Behandlingen med koppning främjar en långsiktigt bättre cirkulation som kan ge ett långvarigt resultat. Elastin och kollagen påverkas fördelaktigt med koppning vilket ger en smidigare och fastare hud. Förtätad bindväv tillsammans med dålig cirkulation är bidragande orsaker till att celluliter bildas.

Ytterligare fördelar med koppning mot celluliter:

Blodcirkulationen ökar (ökar syretillförsel)
Musklerna slappnar av
Huden vitaliseras
Svullnader minskar
Huden stramas upp
Rynkor och linjer slätas ut
Ärrbildningar minskar"
Övar på mina ben. Det gör ont som fan på vissa ställen men vill man vara fin...

Ha en fin kväll!


J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar