lördag, mars 09, 2013

596

Känner för saker jag inte borde känna för idag. Börjar få lite smått panik över första LIA perioden också. Jag har bara fixat plats för sista halvan än så länge och tiden börjar ta slut. Helst skulle jag vilja åka utomlands, till Spanien kanske. På måndag har vi anatomiprov nr 2 och jag behöver plugga men gör det inte. Jag gör bara massa annat och börjar nästan bli frustrerad på mig själv. Nu sitter jag här som en annan svensson och ska titta på "mello". Gud. Det tar emot att ens använda det ordet med ironi. I alla fall så har jag en liten skål med lördagsgodis bredvid mig här i sängen. Förhoppningsvis får jag lite pluggande gjort innan det är dags att sova. Tänkte kompensera för min frånvaro i veckan med lite bilder. Det har inte hänt mycket. Min dator håller på och krånglar med nätverkskortet hela tiden så jag har inte riktigt orkat bråka med den tillräckligt mycket för att uppdatera. Borde ta tag i det där snart. 

Minikaktusen jag vann i Plushteam's facebook tävling kom på posten i måndags och gjorde mig glad.
Vårigt väder = cykel till skolan. Här ser ni den värsta biten av vägen. Det är riktigt läskigt att cykla på is. Speciellt is med spår i. Men det har gått bra!
Jag bestämde mig för att pärla. Den ska nog bli en present tror jag, riktigt nöjd! One Piece HJÄRTA
Igår kom det här supergulliga alla hjärtans dag kortet hela vägen från USA. Jag blev så glad! Nu planerar jag vad jag ska skicka tillbaka. :D


Ha en fin kväll!

J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar