tisdag, februari 12, 2013

588

Sista gången jag försöker sova med fem andra i samma rum där jag vet att en snarkar så att döda skulle kunna vakna. Jag och Kristofer flyttade ut vår madrass till hallen mitt i natten för att komma undan. Det blev inte mycket bättre där, höga snarkningar ersättes av dova + klocktick + stank av gamla skor. Dessutom vaknade vi så fort någon skulle gå på toa. Ingen bra natt. Jag fick kämpa för att få in något i huvudet alls dagen efter. På kvällen var i alla fall jag och mamma på yoga på Hus Harmoni, det var så skönt! Jag skulle vilja gå varje vecka men schemat tillåter inte riktigt det. Huvudvärken jag haft under hela dagen försvann under passet och höll sig borta ungefär en timma efter det innan den kom tillbaka. Sådan befrielse! Får ni chansen att besöka Hus Harmoni, gör det!

Yoga salen :)
Efter klassen bjöds vi på chai i det mysiga köket.

Inatt sover vi i köket! Det går förhoppningsvis bättre, får kasta ut klockan först bara. Den tickar helt otroligt högt...


J.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar