torsdag, januari 24, 2013

578

Sista dagen innan helgen, sista dagen med anatomi på två veckor. Jag måste se till att plugga rumpan av mig tills nästa omgång kör igång. Nästa vecka ska jag massera 8 kunder till på bara tre kvällar. Nästa torsdag slutar vi nämligen redan klockan tolv och fredagar är vi lediga. Det kommer nog bli lite stressigt. Men roligt! Jag har dessutom tvätt och reception att sköta under hela veckan. Aja, jag tänkte iallafall visa lite av vad vi gjorde i skolan idag.^^



Snyggt va? Jag blev både petad, tryckt och målad på. Men vad gör man inte för att lära sig?
Någon dag under nästa vecka dyker dessutom min massagebänk upp. Jag valde den svarta till slut och så här ser den ut. Nu längtar jag lite faktiskt!


Det känns skönt med långhelg. Även om morgondagen ska spenderas på storstädning och pluggande. Jag kanske, kanske, kanske ska ta mig in till Mora en liten sväng eftersom jag är väldigt sugen på att titta in i tygbutiken. Men jag får se. Dröm fint!


J.



2 kommentarer:

  1. Usch,anatomin,den vill jag inte göra om ;) Vi såg också ut sådär på armar och ben. Min klasskompis hade en liten sång om lårmusklerna, som passar bra hos dig: Tre små vastor skulle ut och gå, till marknaden uti Mora :)
    Lycka till, Jessica!

    SvaraRadera
  2. Åh, den måste jag lära mig! Det är tur att det är intressant, annars hade jag nog inte fått in något alls i huvudet. Tack så mycket Annelie. Kram

    SvaraRadera