onsdag, september 12, 2012


Nu var det sådär jättelänge sedan igen. Förlåt. Flytten har gått bra och det största felet med lägenheten är att den är för stor, nej jag är inte kräsen... ;) Min nya klass är super. Men jag har blivit förkyld vilket inte alls är roligt. Dom har gjort massa roliga saker i veckan och jag ligger hemma i min säng och är avundsjuk. Imorgon har jag iallafall tänkt ta mig dit för det känns som att febern har släppt nu. Kanske skulle visa hur det ser ut i mitt rum? Eller, hur det såg ut kvällen innan skolan började iallafall.



 



Mina strumpor blev som allt annat blöta vid flytten, därav dom fulla elementen.


Dom två fönsterna längst ner är våra. Det till höger är mitt.

Vårt kök.         





 Så, såhär ser det alltså ut.




(Nu har jag iofs möblerat om i mitt rum, bytt sida på sängen, tvn och skrivbordet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar