fredag, juni 08, 2012

Idag var vi på Kristofers kusins student. Det var spännande, roligt att träffa fler från hans släkt. Det blir så mycket enklare att hänga med när man har ansikten till namnen. Jag fick dessutom nästan en McWrap! Jag hade den, men kunde inte sitta där på festen och hålla i den så jag fick släppa den och när vi skulle hem var den tyvärr tagen. Det gjorde inte jättemycket, jag hade antagligen inte orkat äta den efter all studentmat ändå men det skulle vara kul att fa tag på iallafall en sån där innan kampanjen tar slut. ^^

Det blev en kvällspromenad, vi kom så långt som till en fotbollsplan där vi hittade en liten plastboll. Jag var nästan grym på att göra mål. Speciellt när jag hade tur. Vi ska ta med en riktig boll och gå upp dit någon dag snart igen tror jag. Kristofer blir så glad när han får springa och skjuta lite på mål. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar