torsdag, maj 24, 2012

Hejsan svejsan. Idag hade jag tänkt gå upp tidigt precis som jag gjorde igår och vara lika pigg som jag var igår och få gjort lika mycket som jag fick igår. Men så blev det inte. Nu ska jag inte få det att låta som om jag inte fått gjort någonting för så är det inte. Jag har ringt en massa samtal, skickat massa mail, promenixat och sådär. Sedan somnade jag en stund innan vi skulle åka och ha picknick i slottskogen. Det var skönt! både picknicken och att sova. ^^ Iallafall, på allum på vägen hem från stan gick vi in en sväng på H&M fastän jag är pankare än pankast nu egentligen så köpte jag en grå heltotroligtjättesuperskön jumpsuitgrej med korta ben. Ni får en bild på hur den ser ut. Älskar den verkligen och den var billig så bättre kan det knappast bli! Jag vet att jag ser ut som en mupp på bilden men jag skyller på Herr Engman som tog den. Det verkar inte som att jag kan vara seriös när någon annan tar kort på mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar