torsdag, maj 03, 2012


 Klättring är vad som har stått på schemat idag. För andra gången i mitt liv klättrade jag även om jag inte alls var pepp på det från början, jag satt och läste hela förmiddagen medan dom andra klättrade och tillslut bestämde jag mig för att klättra upp en gång innan vi skulle hem. Vi var i smögen nere på några klippor och om det inte hade blåst så kallt så hade det varit rikigt sommarväder! Aja, jag tog mig upp och åt en twister på vägen hem. Nu är jag helt jättetrött och ska powernapa i en halvtimma innan jag ska sätta igång med skolarbete. Imorgon ska vi åka båt men jag får se hur jag gör, Ingrid sa att det skulle vara okej om jag tog dagen till att plugga istället. Vi får se hur jag känner imorgon när jag vaknar men jag tycker ju faktiskt om att åka båt...



(Jag fattar inte riktigt varför bilderna inte vill lägga sig bredvid varandra när jag publicerar inlägget fastän dom ser ut att ligga bredvid varandra när jag skriver. Det stör mig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar