lördag, mars 31, 2012

Imorse när klockan ringde var jag så otroligt omotiverad till att gå upp och åka iväg för att göra högskoleprov en hel dag. Jag ville så mycket hellre ligga kvar i min sköna säng som numera befinner sig i min och Kristofers lilla lägenhet. Japp, jag är nu nästan helt inflyttad! Pappa tog ledigt från jobbet igår och kom körandes med möblerna jag bestämt att ta med hit och några av mina prylar. Det är fortfarande en del småplock kvar i huset -

-Så långt kom jag innan Kristofer kom och störde mig, det blev dags för earth hour, varpå vi stängde av all elektronik och somnade som två stockar.


Jag gjorde iallafall högskoleprovet och konstaterade att jag aldrig kommer göra om det. Tror jag iallafall. Dom kvantitativa delarna (matteproven) var heeeelt hemska. Jag fattade knappt något alls och gissade på det mesta. Efter att ha blivit jätteirriterad på mig själv för att ha slösat bort tiden under den sista verbala delen och inte hunnit fylla i dom sista plupparna innan tiden var slut när jag ändå hade svarat på själva uppgiften (svarat rätt dessutom) så tappade jag lusten helt inför den sista delen matte och tittade knappt på uppgifterna utan satt och ritade ugglor i häftet istället. Så jag vet inte hur det här går men jag bojkottar det i framtiden. 350 spänn för att slösa bort en hel dag. BLÄ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar