lördag, mars 10, 2012

Åh åh åh åh :D Igår var jag och Nina på Peacock där det var Nelly High Heels event. Helt grymt! Dom hundra första tjejerna fick gratis drinkar, en goodiebag och dessutom välja ett par skor. För att vara säkra på att vara bland dom hundra första var vi där en timma innan och då var det sextio tjejer före oss i kön. Men vi kom in och fick välja våra skor. Det var inte lätt kan jag säga. Såååå många snygga skor som fanns. Och goodiebagen sedan, alla verkade få någon sorts klänning. Jag fick en grön långklänning! Inte nog med den innehöll den också ett par lila stringtrosor, en ögonskugga, ett lypsyl som smakar persika och en liten provgrej med sb12. Jag var glad igår när jag kom tillbaka hem till Kristofer.

Idag skulle jag åkt hem för att rensa bland mina kläder och sedan skulle Nina komma och ha mykväll med melodifestivalen och godis men när jag pratade med pappa fick jag reda på att dom redan hade tömt vardagsrummet i huset. Det är inte jättestor mening med att försöka titta på tv i ett hus som inte har någon tv eller soffa. Fick alltså avblåsa planerna och hitta på något annat. Vi gick en sväng på allum och tittade efter skidkläder och jag hittade ett par byxor och en jacka så nu slipper jag bli dyblöt och frysa ihjäl uppe i kläppen. Ska lägga upp bilder såfort jag kommer hem imorgon så ni får se. Jag kommer vara färgglad. VÄLDIGT färgglad! ^^



Underställströja - Jacka - Brallor.

Nu lär jag hålla mig varm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar