söndag, februari 05, 2012

Räkningar är sådär lagom roligt. Speciellt när man betalar för såna där saker som känns helt självklara. Där känslan av att egentligen "få" något som när man handlar nya skor tillexempel inte finns. Elräkningar är såna räkningar. Eller tv licens. Vad fan? Jag kunde inte hålla mig från att köpa en box med alla åtta Harry Potter filmerna nyss. När jag väl klickat på köp så ploppade det upp nya erbjudanden och jag föll för ytterligare två så snart kommer även första säsongen av The O.C hem samt en box med tillbaka till framtiden filmerna. Wiho! Att äga alla säsongerna av The O.C stod faktiskt med på min "saker att göra innan jag dör lista" så det känns lite befogat. Resten kan jag bara skylle på mitt enorma shoppingbehov som aldrig tycka bli tillfredställt. Efter två par skor och ett matchande set med halsduk, vantar och mössa som det blev förra helgen tyckte jag ändå att pengaslösargenen skulle vara nöjd ett tag men icke. Näst på listan står eventuellt en damsugare men vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar