torsdag, januari 12, 2012

ådär! Nu har anmält mig till midnattsloppet och kollat upp lite om hur det funkar. Dom använder tröjor istället för nummerlappar och man var tvungen att välja storlek samtidigt som man gjorde anmälan. Jag valde en damtröja i storlek medium så om det faktum att jag ska springa en mil inte är motivation nog för att träna så kanske rädslan för att inte ens få plats i tröjan fixar biffen.

Well well, som det är nu är jag himlans pepp men det kan ju också bero på att jag vet att jag inte kan träna just nu eftersom jag är sjuk men jag återkommer angående den teorin när jag blivit frisk igen.

Ikväll åker jag till staden Göteborg för att bli ompysslad och uppvaktad. Känner inte att det är någon större mening med att vara kvar här i min ensamhet när jag kan få världens sjukservice. ;)


I will be back sunday night.

Jag köpte förresten en gul paprika och den var mycket godare an den röda. Nu har jag bara grön och orange kvar att prova. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar