onsdag, maj 18, 2011

Haha det är bra Ania, då har jag en läsare från Polen också, det är lite coolt. Speciellt nu när min läsare från Frankrike inte bor i Frankrike längre. Så spionera hur mycket du vill! (Vet inte om det händer så mycket roligt men ändå, haha)

Och Sara, även om du har flyttat din födelsedag så funkar det inte så. Isåfall får du fylla 21 två gånger vilket betyder att du redan är 21 men blir det en gång till. Det kan jag gå med på!

Finns det verkligen inget bättre sätt att svara på kommentarer på? Anyway, det funkar väl såhär också antar jag. :D

Det blev lite ändrade planer angående HBTQ festivalen, jag ska vara funktionär under festivalen och finnas till i Regnbågsparken, det låter super gulligt och jag har i nuläget ingen som helst koll på vad jag ska göra där men det blir en liten kurs den 28 maj så jag kommer förhoppningsvis veta vad jag ska göra efter den. Kuuuuligt! Nu när jag vet att jag ska plugga i höst känns det plötsligt mycket roligare att ha sommarlov och jag har galen lust att fylla det med maaaaassa roliga saker. Ska bara skaffa mig ett nytt busskort först så att jag slipper vara fast i Anneberg.
Befinner mig fortfarande hemma hos mamma på uppdrag att passa Lillebror efter att gubben hamnade på sjukhus, får se hur länge jag behöver stanna men hoppas att han blir helt bra snart. Och oj, nu bara babblar jag massa så jag slutar med det och ägnar mig åt att spela en stund innan Lillebror kommer hem från skolan.

Ha en grym dag allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar