torsdag, september 09, 2010

Har ni tänk på det där med att alla människor har en speciell lukt? Det luktar alltid något när man kommer hem till folk och det brukar bli till en stor del av hur min bild av personen blir. Därför har jag tänkt ganska mycket på hur jag luktar, mina rum osv. men jag tror inte jag kommer få en speciell Jessica lukt förän jag bor själv, förän jag får min egna lilla lägenhet eller hus liksom. Och om jag får det tillsammans med någon, kommer hans lukt ta över min då? Ganska nyfiken, hoppas iallafall att det blir en god lukt. Så att när man kommer in hos mig vill man helst inte gå ut därifrån förän man verkligen måste. Nu börjar förresten mitt rum här verkligen se ut som MITT rum. Med kläder lite här och var och med böcker och saker överallt. Men men, det är väl så jag trivs antar jag... Kommit igång med träningen nu igen också, tänkte till och med ta en senare tur ner till Götelaborg för att hinna ta ett jympa pass som börjar fem imorgon. Vi får se hur det går med det med tanke på träningsvärken jag lär få efter idag. Igår tyckte jag ändå inte att jag blev så svettig och det kändes ändå bra vid slutet av passet men idag, shit. Det var som om någon hade hällt en kanna vatten över huvudet på mig nästan. Skönt att duscha när det är så iallafall. Nä, nu får ni ha det så bra så ska jag läsa lite tänkte jag. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar