fredag, september 03, 2010

Det var välkomstfest igår, otroligt party! Det blev faktiskt jättefint, vi dekorerade inför festen och jag lärde mig vika servetter, kan nog vara bara att kunna i framtiden någon gång kanske. Blåste upp ballonger gjorde jag också, sjukt mycket ballonger. Sedan kilade jag iväg för att byta om till min outfit för kvällen, Super Mario blidde det! Snodde kepsen av brorsan eftersom jag tappat bort min Luigi mössa sedan senast. Fick låna en röd skjorta av pappa också eftersom jag inte äger särskilt mycket röda tröjor. Tro det eller ej men jag vann hela grejen! Snacka om att vi måste ha fler partyn här på skolan. Alla är ju så sköna. Nu har jag inte så mycket mer att säga och låter bilderna tala för sig!





1 kommentar:

  1. Och så vann du en FRUKTKORG!!! GRATTIS! // PappaBjörn

    SvaraRadera