torsdag, juli 01, 2010

Yeay! Vet ni vad jag har införskaffat mig idag? Den är fullkomligt onödig men vad av allt jag vill ha är inte det? ;)
En peanutball! En orange!!!! (no shit) Jättefin! Haha jag längtar tills jag kommer hem och kan pumpa upp den helt :3 Satt och blåste upp den till hälften bara för att bevisa att den inte var rund som en vanlig boll.

Fastnade även i Skövde en dag till för att vi satt och spelade ett jätteroligt spel nere hos Max. MUNCHKIN! Ska definitivt införskaffa mig det och tvinga alla jag känner att spela med mig.
Jaja, det blir nog en omgång till imorgon innan jag ska åka hem. Hoppas jag vinner, åtminstonde en gång.

Jag som alltid haft fett med tur i spel och sånt innan har nu tappat allt vad tur heter. Jobbigt måste jag säga. Ska inte det betyda att man har tur i kärlek? Undrar när den turen kommer egentligen.
I'll be waiting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar