söndag, april 04, 2010

& så har vi tillslut idag då, nu när jag äntligen fått tid att blogga.
Alla tidigare inlägg i april skrev jag alltså lite snabbt nu istället för att köra ihop allt till ett långt som ingen ändå orkar läsa.
Jag hade lust att blogga hela dagen igår men det blev aldrig av. Hade säkert skrivit mycket mer än vad jag gjorde nu om jag hade satt mig ner när jag kände för det. Men men. har man annant för sig så har man.
Nu har jag blivit lämnad ensam ett tag iallafall, ska upp till mormor och morfar för att käka påskmiddag. Mamma kommer nog snart och hämtar oss.
Undrar förresten vart pappa tagit vägen. Han har inte kommit hem sedan igår än. Hoppas inte att han ramlat i ån som han sa att han kanske kunde göra. Det hade inte vart så party.
Vi vaknade klockan tio idag. Kanske inte helt konstigt eftersom vi somnade så tidigt men ändå. När jag vaknar vid den tiden en söndag får jag bara lust att fortsätta sova två timmar till. Skulle jag antagligen gjort om jag inte blivit boktavligt talat dragen ur sängen.

Hittade min disney spellista på youtube så nu sitter jag och lyssnar på den. Mamma kommer antagligen vilken sekund som helst så nu slutar jag skriva. så nu så nu så nu och så nu.
Börjar nästan tro att jag är knäpp på riktigt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar