tisdag, april 06, 2010

KALAS!

Agnes fyllde 20 år idag/går. Jag kom nyss hem. Lite segt att det är/var "söndag" och att sista tåget gick kvart över tolv. Kom iallafall hem i tid så jag kanske möjligtvis kommer upp ur sängen imorn/dag som planerat. Det var härligt att träffa alla igen plus nya människor! Alldeles för länge sedan säger jag bara. Jag kom och störde mitt i skålandet så vi började om efter att jag kommit in. Sedan var det paketöppning som gällde och efter det var det dags för MAT. Supergod pastasallad och en ännu godare kladdig jättechokladig kaka med hallon och jordgubbar till. Helt sjukt gott!
När alla blivit mätta och belåtna samt pimplat vin och minglat omkring en stund drog vi till pingisklubben. Det var annorlunda. Vem kommer på idéen att sätta in ett pingisbord bredvid en bar och kasta in en dj? Diggade dock tv-spelshörnan. När klockan blivit lite över elva drog jag, Nezz och Natalia till BK och käkade innan jag satte mig på en buss till mölndals bro för att ta tåget därifrån. Såpbubblor är väldigt mysigt att ha tillhands när man sitter ensam i natten.

Jag trivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar