måndag, mars 29, 2010

Ett styck vaniljparfait och tolv mellanstora maränger on the way.
Det är nämligen vad jag har sysselsatt mig med den senaste timman.
Jag kanske borde laga någon riktigt mat också?
Hum, ja. Jag går och gör det.

Sådär! nu har jag ätit, kyckling filé och stekt potatis. Det var gott och dessutom så har jag lagt fram hallon på tining.
Det är bara ungefär en kvart kvar tills prafaiten legat i frysen i tre och en halv timma vilket jag tycker borde räcka. Ska väl iofs ändå inte äta förän pappa och bror kommit hem från GAIS - aik som spelar nu. Det är förresten illa att jag till och med tagit ledigt för att se matchen och sedan blir sjuk så att jag inte kan se den ändå när gais håller på och leder med 3-1. Varför missar jag alltid dom roliga matcherna? Ja ja. Jag provsmakade en av marängerna iallafall. Den var god, sådär lagom krämig i mitten :3

Längtar tills dom kommit hem så jag kan bjuda på vaniljprafait med hallon och maränger till :D

& så att Hampus kan laga min strömkabel som gick av igår igen. känns lite segt att inte ha min egen dator. När jag ska skriva och så till exempel, tangentborden är helt annorlunda så jag missar knappar och startar caps HELA tiden.
Känner mig dessutom bättre idag febern har gått ner och näsan har nästan slutat rinna. Nu gör den mest ont men det betyder iallafall att det antagligen blir jobbet imorn :D
Ska försöka komma ihåg att ta ett kort på godheterna innan vi käkar upp dom sedan. Hörs då!



MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar