torsdag, mars 04, 2010

Detta suger.
Allting kommer skita sig. Inte lite heller utan antagligen rätt hårt. FAN
Varför går mitt liv emot mig? Kan jag inte få hitta en plats där allting är rätt, hitta det jag är gjord för. Jag vill ha en passion. Något som kan få mig att glömma allt dåligt. Något som passar mig. Hitta det något som skapar känslan av att allt är som det ska vara. Varför vet inte jag vad jag vill med mitt liv? Hur ska jag kunna kämpa för något när jag inte har en aning om vad det är?
Vad tycker jag om?
Vad är jag bra på?
Vad av det kan jag bli något på?
Visst att jag har intressen och saker jag tycker är roliga att göra brinner jag tillräckligt mycket för se sakerna för att klara av att jobba med det och fortfarande tycka att det är roligt och givande?
Jag tror inte det.

Okej Gud, let's make a deal, antingen gör du mig frisk eller så dödar du mig. NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar