fredag, februari 05, 2010

Beauty lies inside the eye.

Det vackra lite sneda leendet på hans läppar när han mötte min blick fick mitt hjärta att flyga.Min hjärna stängde av sig själv och jag fick inte ens fram reflexen att le tillbaka mot honom utan vände snabbt bort blicken för att återfå kontrollen över mig själv. När jag tillslut fått tillbaka min tankeförmåga efter vad som kändes som två evighetslånga sekunder måste jag dra några djupa andetag för att komma tillbaka till min normala andhämtning igen.

Att någon kunde ha en sådan extrem inverkan på mig visste jag inte. Inte efter en så kort tid i alla fall. Detta var en för mig helt främmande underbar människa som jag i stort sett inte visste någonting om och inte kände det minsta. Ändå hade han kraften att rubba hela mitt universum.

Jag kommer på mig själv med att tänka på honom. Inte bara ibland utan konstant, han finns i mina drömmar och hela mitt jag vill ha denna någon. Prata med honom, skratta med honom, sova med honom, känna honom, röra honom till och med älska honom.

Min högsta önskan skulle vara just honom och det känns helt vrickat. Det måste vara detta dom menar med kärlek vid första ögonkastet, frågan är bara om den är besvarad…


Jag hoppade, jag flög och jag föll...

My heart will go on, right?


2 kommentarer:

  1. Det man inte vågar kommer man snart att ångra!
    Och så som du skriver om dina känslor gentemot denna människa, samt dina reaktioner så kommer du snart ångra dig.

    SvaraRadera